Procedury bezpieczeństwa w Hotelu Belvedere związane z pandemią Covid - 19
15-05-2020
Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.
Położenie Hotelu Belvedere przy samym wejściu do Doliny Białego czyni go doskonałym miejscem na pobyt w otoczeniu tatrzańskiej przyrody. Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Poniżej procedury jakie wdrożyliśmy aby Państwa pobyt był taki, na jaki Państwo zasługujecie.
Nasi pracownicy:
- do pracy dopuszczane są jedynie osoby bez jakichkolwiek objawów chorobowych,
- pracownicy wykonują swoje zadania w odpowiedniej odzieży ochronnej, z uwzględnieniem środków ochrony indywidualnej tj. maseczek, przyłbic i rękawic,
- praca wykonywana jest zachowaniem wytycznych GIS dotyczących bezpieczeństwa pracy,
- pracownicy są na bieżąco szkoleni z zasad zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i higieny wg aktualnych wytycznych.
Pomieszczenia ogólnodostępne:
- wejście na teren hotelu mają wyłącznie goście hotelowi, osoby korzystające z restauracji i innych dostępnych punktów usługowych jak fryzjer czy usługi kosmetyczne SPA, pracownicy oraz dostawcy
- w przestronnym lobby przy recepcji oraz na każdym piętrze przy windach znajdują się płyny do dezynfekcji,
- personel dokonuje stałej dezynfekcji powierzchni dotykowych, tj: blatów, klamek, poręczy, wózków bagażowych a także wind i toalet ogólnodostępnych,
- w toaletach ogólnodostępnych znajdują się mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk, a także instrukcje poprawnego mycia dłoni,
- pomieszczenia ogólnodostępne są na bieżąco wietrzone,
- nasza kadra zarządzająca na bieżąco śledzi zmiany zaleceń GIS i niezwłocznie wprowadza odpowiednie procedury.
Recepcja:
- przy ladzie recepcyjnej wydzieliliśmy stanowiska obsługi zgodnie z zasadami dystansu społecznego,
- dysponujemy przestronnym lobby wyposażonym w środki dezynfekujące dla osób oczekujących na obsługę recepcyjną,
- zredukowaliśmy do minimum procedury check in / check out (m.in. możliwość płatności online przed wyjazdem i wysyłka faktur pocztą elektroniczną),
- wszystkie powierzchnie dotykowe są dezynfekowane po każdym gościu,
- opracowaliśmy dostępny w każdym pokoju zestaw procedur i obowiązków niezbędnych dla zachowania wspólnego bezpieczeństwa Gości i pracowników,
- w recepcji prowadzimy sprzedaż maseczek ochronnych.
Pokoje:
- wdrożyliśmy nowe procedury sprzątania i dezynfekcji pokoi i ich wyposażenia ( w tym: blatów, armatury, toalety, klamek i pilotów) zgodnie z aktualnymi wytycznymi GIS,
- pokoje podczas pobytu gości sprzątane są jedynie na ich życzenie,
- bielizna hotelowa jest prana w temperaturze ponad 60°C i dostarczana do pokoi w bezpieczny sposób.
Restauracje:
- dostosowaliśmy ilość dostępnych miejsc i odległości pomiędzy stolikami do obowiązujących zaleceń
- kontrolujemy dopuszczalna liczbę osób mogąca jednocześnie korzystać z restauracji (1 os /4m2),
- restauracje wyposażone są w środki dezynfekujące dla gości,
- stoliki są dezynfekowane po każdym gościu,
- potrawy i napoje przynoszone są na tacach,
- obsługa zobowiązana jest do pracy z zachowaniem najwyższych standardów higienicznych, wyposażona jest w maski i lub przyłbice oraz rękawiczki,
- dla osób chcących pozostać w pokojach, proponujemy usługę Room Service. Usługa jest bezpłatna,
- w celu ograniczenia gromadzenia się Gości przed restauracjami indywidualnie ustalamy godziny obsługi,
- przygotowaliśmy specjalną ofertę usług gastronomicznych w oparciu o ekologiczne produkty sezonowe.
Usługi kosmetyczne SPA i Fryzjerskie:
- usługi wykonywane są jedynie po wcześniejszej rezerwacji,
- usługi wykonywane są z zachowaniem wszystkich aktualnych wytycznych sanitarnych. Sprzęt jest dezynfekowany po każdym kliencie,
- usługi wykonywane są z zapewnieniem odpowiedniego dystansu pomiędzy klientami,
- personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej,
- brak jest poczekalni i możliwości przebywania osób towarzyszących,
Pozostałe usługi:
- zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 02.05.2020 wszystkie usługi Centrum Wodno - Termalnego, Trip Kids Zone oraz usługi konferencyjne w hotelu pozostają niedostępne do odwołania.

GABINETY KOSMETYCZNE W HOTELU BELVEDERE ZAPRASZAJĄ
01-12-2020Pragniemy poinformować, iż gabinety kosmetyczne w naszym hotelu pracują bez przeszkód. Serdecznie zapraszamy!
Aby uzyskać dodatkowe informacje o zabiegach lub dokonać rezerwacji terminu prosimy o kontakt z Instytutem SPA:
tel. +48 18 20 21 290 wew. 590 lub 600 611 417

Czasowe zamknięcie obiektu do 29.11.2020 r.
16-11-2020Szanowni Państwo!
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości, pracowników i ich rodzin podjęliśmy decyzję o czasowym zamknięciu Hotelu Belvedere, Restauracji Pod Aniołem oraz strefy wellness i SPA.

AKTUALIZACJA: Procedury bezpieczeństwa w Hotelu Belvedere związane z pandemią Covid - 19
05-06-2020Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.
Położenie Hotelu Belvedere przy samym wejściu do Doliny Białego czyni go doskonałym miejscem na pobyt w otoczeniu tatrzańskiej przyrody. Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Poniżej procedury jakie wdrożyliśmy aby Państwa pobyt był taki, na jaki Państwo zasługujecie.

Zbiór zasad, opartych o aktualne przepisy i zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego
15-05-2020Szanowni Państwo !
Dziękujemy za okazane zaufanie i wybór naszego hotelu na pobyt w Zakopanem.
W trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, przygotowaliśmy zbiór zasad, opartych o aktualne przepisy i zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego. Prosimy o zapoznanie się z nimi oraz ich przestrzeganie.

Procedury bezpieczeństwa w Hotelu Belvedere związane z pandemią Covid - 19
15-05-2020Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.
Położenie Hotelu Belvedere przy samym wejściu do Doliny Białego czyni go doskonałym miejscem na pobyt w otoczeniu tatrzańskiej przyrody. Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Poniżej procedury jakie wdrożyliśmy aby Państwa pobyt był taki, na jaki Państwo zasługujecie.

7 MAJA OTWIERAMY PONOWNIE BELVEDERE Z ZACHOWANIEM PROCEDUR BEZPIECZEŃSTWA
05-05-2020Szanowni Państwo,
Jest nam miło poinformować, że już 7 maja otwieramy dla Was ponownie Hotel Belvedere.
Położenie Hotelu Belvedere przy samym wejściu do Doliny Białego czyni go doskonałym miejscem na pobyt w otoczeniu tatrzańskiej przyrody. Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.

HOTEL NIECZYNNY DO ODWOŁANIA
30-03-2020Szanowni Państwo!
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości, pracowników i ich rodzinpodjęliśmy decyzję
o czasowym zamknięciu Hotelu Belvedere, Restauracji Pod Aniołem oraz Wellness i SPA.
Hotel będzie nieczynny do odwołania.

STREFA WODNO-TERMALNA TYLKO DLA GOŚCI HOTELOWYCH
17-12-2019W terminie 21.12.2019 - 02.01.2020 strefa wodno-termalna będzie dostępna wyłącznie dla gości hotelowych.

PRZERWA KONSERWATORSKA W STREFIE WODNO-TERMALNEJ
07-10-2019W terminie 17-22.11.2019 strefa wodno-termalna (basen i sauny) będzie nieczynna.

3.05.2019 restauracja Pod Aniołem w godz. 17:00-20:00 na wyłączność.
25-04-2019Szanowi Państwo !
3 Maja (piątek) restauracja Pod Aniołem w godzinach 17:00-20:00 zarezerwowana na wyłączność.

HOTEL NA WYŁĄCZNOŚĆ 11-14. 04.2019
11-04-2019Szanowni Państwo, w dniach 11-14 kwietnia 2019, hotel Belvedere będzie dostępny wyłącznie dla gości hotelowych.

50. Festiwal Folkloru Ziem Górskich
17-08-201816 sierpnia w Zakopanem rozpoczą się jubileuszowy, 50. Festiwal Folkloru Ziem Górskich.