AKTUALIZACJA: Procedury bezpieczeństwa w Hotelu Belvedere związane z pandemią Covid - 19

30-05-2021
AKTUALIZACJA: Procedury bezpieczeństwa w Hotelu Belvedere związane z pandemią Covid - 19

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem.

Położenie Hotelu Belvedere przy samym wejściu do Doliny Białego czyni go doskonałym miejscem na pobyt w otoczeniu tatrzańskiej przyrody. Dbając o najwyższe standardy, zapewnimy Państwu bezpieczny i komfortowy wypoczynek zgodnie z aktualnymi wytycznymi i obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

Poniżej procedury jakie wdrożyliśmy aby Państwa pobyt był taki, na jaki Państwo zasługujecie.

Nasi pracownicy:

  • do pracy dopuszczane są jedynie osoby bez jakichkolwiek objawów chorobowych,
  • pracownicy wykonują swoje zadania w odpowiedniej odzieży ochronnej, z uwzględnieniem środków ochrony indywidualnej tj. maseczek i rękawic,
  • praca wykonywana jest zachowaniem wytycznych GIS dotyczących bezpieczeństwa pracy,
  • pracownicy są na bieżąco szkoleni z zasad zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i higieny wg aktualnych wytycznych.

Pomieszczenia ogólnodostępne:

  • wejście na teren hotelu mają wyłącznie goście hotelowi, osoby korzystające z restauracji i innych dostępnych punktów usługowych jak fryzjer czy usługi kosmetyczne SPA, pracownicy oraz dostawcy
  • niedozwolone jest zamawianie i spożywanie posiłków od zewnętrznych dostawców. Nie zostaną oni wpuszczeni na teren hotelu,
  • w przestronnym lobby przy recepcji oraz na każdym piętrze przy windach  znajdują się płyny do dezynfekcji,
  • personel dokonuje stałej dezynfekcji powierzchni dotykowych, tj: blatów, klamek, poręczy, wózków bagażowych a także wind i toalet ogólnodostępnych,
  • w toaletach ogólnodostępnych znajdują się mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk, a także instrukcje poprawnego mycia dłoni,
  • pomieszczenia ogólnodostępne są na bieżąco wietrzone,
  • nasza kadra zarządzająca na bieżąco śledzi zmiany zaleceń GIS i niezwłocznie wprowadza odpowiednie procedury.

Recepcja:

  • przy ladzie recepcyjnej wydzieliliśmy stanowiska obsługi zgodnie z zasadami dystansu społecznego,
  • dysponujemy przestronnym lobby wyposażonym w środki dezynfekujące dla osób oczekujących na obsługę recepcyjną,
  • zredukowaliśmy do minimum procedury check in / check out (m.in. możliwość płatności online przed wyjazdem i wysyłka faktur pocztą elektroniczną),
  • wszystkie powierzchnie dotykowe są dezynfekowane po każdym gościu,
  • opracowaliśmy dostępny w każdym pokoju zestaw procedur i obowiązków niezbędnych dla zachowania wspólnego bezpieczeństwa Gości i pracowników,
  • w recepcji prowadzimy sprzedaż maseczek ochronnych.

Pokoje:

  • wdrożyliśmy nowe procedury sprzątania i dezynfekcji pokoi i ich wyposażenia ( w tym: blatów, armatury, toalety, klamek i pilotów) zgodnie z aktualnymi wytycznymi GIS,
  • bielizna hotelowa jest prana w temperaturze ponad 60°C i dostarczana do pokoi w bezpieczny sposób.

Restauracje:

  • restauracje i bary działają w reżimie sanitarnym zgodnie  z aktualnym rozporządzeniem RM.

Usługi kosmetyczne SPA  i Fryzjerskie:

  • usługi wykonywane są jedynie po wcześniejszej rezerwacji,
  • usługi wykonywane są z zachowaniem wszystkich aktualnych wytycznych GIS. Sprzęt jest dezynfekowany po każdym kliencie,
  • usługi wykonywane są z zapewnieniem odpowiedniego dystansu pomiędzy klientami,
  • personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej,
  • brak jest poczekalni i możliwości przebywania osób towarzyszących,

Strefa wellness, centrum rekreacji:

  • strefa wellness  (basen, sauny), centrum rekreacyjne ( siłownia, sala fitness, squash, kręgielnia), działają w reżimie sanitarnym zgodnie z aktualnym rozporządzeniem RM.

Ver. 06.06.2020